info
استثمر بمسؤولية. FxPro is not regulated by the Brazilian Securities Commission; this translated page is not intended for Brazilian residents.استثمر بمسؤولية.استثمر بمسؤولية.العقود مقابل الفروقات هي أدوات معقدة ولديها مخاطر عالية في خسارة الأموال بسرعة بسبب الرافعة المالية. %78.90 من مستثمري التجزئة يفقدون المال مع هذا المزود. فكر في ما إذا كنت تفهم كيفية عمل العقود مقابل الفروقات وما إذا كنت تستطيع تحمل خسارة أموالك.إن عقود الفروقات والمراهنات على فروقات الأسعار هي أدوات معقدة وتنطوي على مخاطر كبيرة من فقدان الأموال بسرعة بسبب الرافعة المالية. %80.59 من حسابات مستثمري التجزئة يخسرون أموالهم عند التداول بعقود الفروقات والمراهنات على الفروق مع هذا المزود . يجب أن تتأكد فيما إذا كنت تفهم كيف تعمل عقود الفروقات و Spread Betting وما إذا كان بإمكانك تحمل المخاطرة العالية بفقدان أموالك.
FxPro is not regulated by the Brazilian Securities Commission; this translated page is not intended for Brazilian residents. استثمر بمسؤوليّة:
FxPro Help Centre: FxPro App

What is the FxPro App?

The FxPro App is a personal mobile account management space that allows for trading via the app using a multiplatform account.

  • The App offers 6 CFD asset classes to trade: Forex, Futures, Indices, Shares, Metals & Energies.
  • You can create new accounts, complete the verification process, change passwords, top-up accounts with multiple funding options, withdraw funds etc.
  • Market analytics keep traders up to date on major news with an integrated Economic calendar, as well as allowing to track market events with push-notifications.
  • If you have any questions, please get in touch with our 24/5 award-winning support team directly from within the app.
هل كان المقال مفيدا"؟