info
استثمر بمسؤولية. استثمر بمسؤولية.استثمر بمسؤولية.العقود مقابل الفروقات هي أدوات معقدة ولديها مخاطر عالية في خسارة الأموال بسرعة بسبب الرافعة المالية. %78.90 من مستثمري التجزئة يفقدون المال مع هذا المزود. فكر في ما إذا كنت تفهم كيفية عمل العقود مقابل الفروقات وما إذا كنت تستطيع تحمل خسارة أموالك.إن عقود الفروقات والمراهنات على فروقات الأسعار هي أدوات معقدة وتنطوي على مخاطر كبيرة من فقدان الأموال بسرعة بسبب الرافعة المالية. %80.59 من حسابات مستثمري التجزئة يخسرون أموالهم عند التداول بعقود الفروقات والمراهنات على الفروق مع هذا المزود . يجب أن تتأكد فيما إذا كنت تفهم كيف تعمل عقود الفروقات و Spread Betting وما إذا كان بإمكانك تحمل المخاطرة العالية بفقدان أموالك.
FxPro Help Centre: منصة CTRADER

How to download trading platforms

  1. After you register and log into FxPro Direct, you will see the relevant platform links conveniently displayed on your 'Accounts' page, next to each account number. From there you can directly install desktop platforms, open webtrader, or install mobile apps.
  2. Alternatively, from the main website, go to “All Tools” section and open the “Download Centre”.
  3. Scroll down to see all the platforms available. Several types of terminals are provided: for the desktop, web version and mobile application.
  4. Select your operating system and click “Download”. The platform upload will start automatically.
  5. Run the setup program from your computer and follow the prompts by clicking “Next”.
  6. After the installation is complete, you can log in with the specific account details that you received on your email after the trading account registration at FxPro Direct. Now your trading with FxPro can begin!
faq_article_watchVideo
هل كان المقال مفيدا"؟