إن العقود مقابل الفروق منتجات ذات رافعة مالية ويمكن أن تنطوي على مخاطر عالية من الخسارة. تداول العقود مقابل الفروق قد لا يكون مناسبا"" للجميع، لذلك يجب عليك التأكد من أنك تفهم المخاطر التي تنطوي عليها وتراعي الظروف الفردية الخاصة بك.

بيانات FxPro الصحفية

FxPro Announces Trade Execution Statistics for Q4 2015

03/04/1437, 07:23

13 January 2016, London. FxPro is pleased to announce its trade execution statistics for the fourth and final quarter of 2015. For the months of October, November and December, slippage and re-quote percentages reached the following levels:

Slippage statistics:

  • Positive = 37.5%
  • At Quote = 37.7%
  • Negative = 24.8%

Re-quote statistics:

  • Re-quotes = 5.95%
  • Positive = 2.99%
  • Negative = 2.96%

2015 was a particularly busy year for FxPro, during which we introduced new trading products, updated our existing services and increased the number of financial instruments we offer. It was also a record-breaking year which saw an increase in the average daily volume traded by our clients, as well as a notable rise in the average number of trades executed per day.

FxPro CEO, Charalambos Psimolophitis, commented:

“Looking at our execution statistics for Q4 alongside the respective metrics for the three previous quarters of 2015, we see consistency and continuous slippage symmetry, with the latest percentages reaffirming the reliable and flawless quality of trade execution that FxPro offers.”

ملحوظات إلى وسائل الإعلام

حول FxPro

FxPro هو وسيط تداول الفوركس الحائز على العديد من الجوائز والذي تتماشى مصالحه مع مصالح عملائه من خلال مساعدتهم على أن يكونوا أكثر ربحية. فمن خلال تملكه للسيولة النقدية بشكل استثنائي, فإنFxPro يهدف إلى أن يصبح الرائد في مجال تقديم حلول الفوركس للعملاء من مؤسسات وأفراد، والذين يخدمهم حاليا في أكثر من 150 بلدا من خلال منصات التداول المتطورة والأدوات الخوارزمية..

FxPro UK المحدودة هي شركة مالية مرخصة ويتم تنظيم العمل فيها من قبل إدارة السلطة المالية (المعروفة سابقا باسم هيئة الخدمات المالية) (رقم التسجيل: 509956). FxPro للخدمات المالية المحدودة هي شركة مرخصة يتم تنظيم العمل فيها من قبل هيئة الأوراق المالية والبورصات القبرصية (ترخيص رقم 078/07).

التواصل الإعلامي

مجموعة FxPro المحدودة

  • هاتف: +44 (0) 207 776 9720
  • البريد الإلكتروني: pr@fxpro.com

تداول عقود الفروقات (CDFs) ينطوي على مخاطر كبيرة قد تؤدي إلى الخسارة.

UP