إن العقود مقابل الفروق منتجات ذات رافعة مالية ويمكن أن تنطوي على مخاطر عالية من الخسارة. تداول العقود مقابل الفروق قد لا يكون مناسبا"" للجميع، لذلك يجب عليك التأكد من أنك تفهم المخاطر التي تنطوي عليها وتراعي الظروف الفردية الخاصة بك.

بيانات FxPro الصحفية

FxPro MT5 Now Live

25/05/1436, 12:08

16 March 2015, London. FxPro announces the launch of FxPro MetaTrader5. Due to go live on Monday March 16th, the platform from MetaQuotes will allow traders to take advantage of FxPro’s superior trading conditions and fair trading practices on yet another leading trading platform.

Perfect for traders who prefer market execution but still want to trade on a MetaQuotes platform, FxPro MT5 also features a number of updates to its predecessor, including: more timeframes, drawing tools, buy and sell stop limit orders, tick chart trading and full market depth. Algorithmic traders are just as amply catered for as on MT4 with an integrated EA development environment.

FxPro CEO Charalambos Psimolophitis had the following to say:

“The launch of FxPro MT5 has already generated a great deal of interest among traders and our support team have been inundated with queries in the run up to the launch. We are excited about this addition to our fleet of professional trading platforms and will continue to bring our traders the very best in FX trading.”

ملحوظات إلى وسائل الإعلام

حول FxPro

FxPro هو وسيط تداول الفوركس الحائز على العديد من الجوائز والذي تتماشى مصالحه مع مصالح عملائه من خلال مساعدتهم على أن يكونوا أكثر ربحية. فمن خلال تملكه للسيولة النقدية بشكل استثنائي, فإنFxPro يهدف إلى أن يصبح الرائد في مجال تقديم حلول الفوركس للعملاء من مؤسسات وأفراد، والذين يخدمهم حاليا في أكثر من 150 بلدا من خلال منصات التداول المتطورة والأدوات الخوارزمية..

FxPro UK المحدودة هي شركة مالية مرخصة ويتم تنظيم العمل فيها من قبل إدارة السلطة المالية (المعروفة سابقا باسم هيئة الخدمات المالية) (رقم التسجيل: 509956). FxPro للخدمات المالية المحدودة هي شركة مرخصة يتم تنظيم العمل فيها من قبل هيئة الأوراق المالية والبورصات القبرصية (ترخيص رقم 078/07).

التواصل الإعلامي

مجموعة FxPro المحدودة

  • هاتف: +44 (0) 207 776 9720
  • البريد الإلكتروني: pr@fxpro.com

تداول عقود الفروقات (CDFs) ينطوي على مخاطر كبيرة قد تؤدي إلى الخسارة.

UP